کمپانی ولوو از عرضه محصول جدید خود با نام XC۹۰ Excellence در نمایشگاه شانگهای خبر داده که با داشتن ظاهری کاملا متفاوت و ویژگی های برجسته داخلی می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ولوو از محصول متفاوت خود با نام XC۹۰ Excellence خبر داده که نه تنها از نظر ظاهری منحصر به فرد است بلکه از نظر ساختار داخلی نیز دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر محصولات پیشین این کمپانی است.


اولین تصاویر منتشر شده این محصول جدید خبر از یک خودروی شاسی بلند می دهد که در نسخه لوکس و متفاوت XC۹۰ SUV عرضه می شود. ولوو از این محصول با عنوان لوکس ترین محصول عرضه شده از سوی این کمپانی نام برده است. از ویژگی های این خودرو نسبت به محصولات پیشین می توان به حذف صندلی های عقب و وجود ۴ صندلی را نام برد. از دیگر ویژگی های ظاهری XC۹۰ Excellence می توان به رنگی براق و رینگ های ۲۰ اینچی اشاره کرد.


خودرو




اما از ویژگی های داخلی این محصول می توان به مواردی مانند طراحی اسپرت داخلی، وجود دستگاه های تهویه متفاوت، خنک کنندگی بالای داخلی، صندلی های مجهز به ماساژور، تنظیم ارتفاع و ... را نام برد. صفحه نمایش های لمسی نیز در پشت صندلی های عقب و برای راحتی بیشتر سرنشینان تعبیه شده اند.

کمپانی ولوو در ساخت این خودرو از تمامی تجهیزات برتر استفاده کرده که از میان آنها می توان به سیستم صوتی با کیفیت Bowers & Wilkins ، سقف پاناروما را نام برد. فضای داخلی این خودرو با برترین چوب ها تزئین شده تا تبدیل به یک خودروی لوکس شود.

خودرو

هنوز قیمت دقیقی برای این محصول ذکر نشده اما با توجه به امکانات و تصاویر منتشر شده می توان پیش بینی کرد که این محصول از قیمت قابل توجهی برخوردار خواهد بود. این خودرو در جریان نمایشگاه شانگهای که از ۲۰ آوریل آغاز می شود، رونمایی خواهد شد.