سمپوزیوم سه روزه آموزشی ـ ترویجی «درگاه های ورود به گستره علوم شناختی» از هفتم تا نهم اردیبهشت ماه با حضور اساتید حوزه علوم شناختی و دانشجویان کارشناسی در پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری و به همت پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی،‌ درگاه های ورود به گستره علوم شناختی در سمپوزیومی سه روزه بررسی می شود.

سمپوزیوم سه روزه آموزشی ـ ترویجی با هدف معرفی علوم شناختی روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری، در پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی برای عموم علاقمندان برگزار خواهد شد.

سمپوزیوم «درگاه های ورود به گستره علوم شناختی» برای ترویج و توسعه علوم شناختی و با هدف آشنایی و ترغیب دانشجویان علاقمند در گروه‌های مختلف علمی، با نحوه ورود و فعالیت در این حوزه‌ی گسترده و رو به رشد از دانش بشری، سمپوزیومی با عنوان "درگاه‌های ورود به گستره علوم شناختی" برگزار می‌شود.

در این سمپوزیوم که با حضور متخصصین و فعالان علوم شناختی و در حاشیه ششمین کنگره علوم شناختی در تاریخ 7 الی 9 اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، درگاه‌های ورود به علوم شناختی از رشته‌های مختلف علمی در چهار گروه اصلی (پایه، مهندسی، انسانی و هنر و پزشکی ـ بالینی) مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش دکتر حمیدرضا پوراعتماد عضو هیأت علمی دانشگاه و رییس پژوهشکده علوم شناختی و مغز دانشگاه شهید بهشتی به عنوان دبیر علمی، و دکتر مرضیه زارع عضو هیأت علمی دانشگاه دبیر اجرایی سمپوزیوم سه روزه هستند.

در هر سخنرانی این سمپوزیوم ، ضمن معرفی پروژه‌های انجام شده در زمینه علوم شناختی مرتبط با گروه‌های علمی ، سخنرانان در خصوص پروژه‌های در دست اجرا توسط خودشان توضیح می‌دهند و همچنین چگونگی ورود دانشجویان دوره کارشناسی به حوزه علوم شناختی از درگاه گروه‌های علمی تبیین خواهد شد.

گروه علوم انسانی و هنر 7 اردیبهشت،‌ گروه‌های علوم مهندسی و علوم پایه 8 اردیبهشت و علوم پزشکی- بالینی بر اساس جدول زمان‌بندی در این سمپوزیوم شرکت می‌کنند.

علاقه‌مندان با توجه به گروه علمی مورد نظر خود و همچنین جدول زمانبندی ذیل، می توانند به ‌طور رایگان در این سمپوزیوم شرکت کرده و در پایان هر نیم روز گواهی شرکت در سمپوزیوم مربوطه را دریافت کنند.