دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز در راس هیاتی از مسئولان معاونت علمی و فناوری ازبخش‌های مختلف شرکت صنایع هواپیما سازی ایران (هسا) در اصفهان بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در راس هیاتی از بخش‌های مختلف شرکت صنایع هواپیما سازی ایران بازدید کرد.

بر اساس این گزارش هدف از این بازدید که به دعوت سازمان صنایع هوایی ایران صورت گرفته است فراهم کردن زمینه‌ فعالیت و همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت صنایع هواپیما سازی ایران(هسا) و نیز توسعه محصولات این شرکت برای تنوع بخشی به محصولات خود و بازارسازی برای آن است. گفتنی‌ا‌ست؛ بخش‌های هواپیما‌سازی و هلی‌کوپترسازی از زیر مجموعه‌های مورد حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی به شمار می‌آیند که هم‌اکنون چندین پروژه همکاری مشترک با آنها در دست انجام است.

بخش‌های هواپیماسازی، بالگردسازی،خط اقلام زیرمجموعه هواپیماسازی در دو بخش هواپیماهای تجاری، شبیه سازها، اویونیک و هواناوها از جمله بخش‌هایی بودند که معاون علمی وفناوری رئیس جمهوری از آنها بازدید نمودند.

در این سفر دکتر علی وطنی معاون توسعه فناوری، دکتر محمود شیخ زین الدین معاون فناوری و تجاری سازی نوآوری و دکتر منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی دکتر ستاری را همراهی می‌کنند.