مهلت ثبت‌نام در پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو تا تاریخ جمعه 11 اردیبهشت ماه 1394 تمدید شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،
بنابر اعلام دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، به دلیل درخواست‌های نهادهای ترویجی و علاقه مندان به شرکت در مسابقه، مهلت ثبت‌نام در پنجمین مسابقه نانو که از سوی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی برگزار می شود، مجدداً تا روز جمعه مورخ 11 اردیبهشت ماه 1394 تمدید شد.‏


علاقمندان می‌توانند با مراجعه به لینک ثبت نام، در صفحه شخصی خود در سایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی یا برای برخورداری از تخفیف 50% ثبت نام، با مراجعه به نهادهای ترویجی فناوری نانو، اقدام به ثبت نام در این مسابقه کنند. 


اطلاعات حوزه‌های آزمون، تاریخ انتخاب حوزه آزمون و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.


پنجمین مسابقه ملی فناوری نانو همچون سال گذشته به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در یک مرحله‏ و بصورت آزمون چندگزینه‌ای، روز جمعه 25 اردیبهشت ماه ‏سال 1394رأس ساعت 10 صبح در حوزه‌های آزمون از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.
داوطلبان می‌توانند از طریق آزمون مسابقه و با پاسخگویی به سوالات تشریحی که پس از آزمون چهارگزینه‌ای در اختیار آنها قرار می‌گیرد و کسب حد نصاب علمی و آموزشی، گواهی تدریس فناوری نانو از ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی دریافت کنند.


علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری این مسابقه و نحوه ثبت نام آن به‎ ‎وبسایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنند.