سومین «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» برای برخی شرکت‌ها مجالی شد تا از دستگاه‌های جدید خود رونمایی کرده و محصولات جدیدشان را در این نمایشگاه عرضه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نواوری،در یکی از غرفه‌های سومین «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران»، دستگاهی با عنوان ویبراسیون کل بدن رونمایی شد که در زمینه افزایش تراکم استخوان‌ها، افزایش قدرت عضلانی، تنظیم متابولیسم و کاهش وزن کاربرد دارد.

مدیرعامل شرکت تولیدکننده این دستگاه در شرح آن گفت: دستگاه ویبراسیون کل بدن برای اولین‌بار در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود و امیدواریم به کمک این نمایشگاه، مخاطبان خود را پیدا کند.

وی افزود: «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا بتوانند ضمن عرضه محصولات خود، آن‌ها را وارد بازار کنند.

محمدصالح خواجه‌حسینی، مدیر عامل شرکت فناوران بایومد درمورد محصولات تولیدی این شرکت اظهار کرد: شرکت ما یک شرکت دانش‌بنیان است و در زمینه تولید محصولات بایوسیگنال مثل دستگاه‌های مایوگراف، کاردیوگراف، پتانسیل برانگیخته و 25 نوع محصول مختلف دیگر فعالیت می‌کند؛ البته محصولات داروسازی مثل فرمانتور و پرکولاتور نیز تولید می‌کنیم.

به گفته خواجه حسینی، مهم‌ترین هدف شرکت یادشده، کسب بازار جهانی و استانداردهای بین‌المللی است، به همین خاطر کیفیت ساخت قطعات

و ظاهر آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است.

این شرکت در دو دوره پیشین «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» نیز حضور فعال داشته و محصولات خود را به دانشگاه‌های گوناگون سراسر کشور فروخته است.

سومین دوره «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه 94 و از ساعت 9 صبح تا 17 در محل سالن 40 و سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است.