اپلیکیشن‌های بسیاری در حوزه سرگرمی تولید و عرضه می‌شوند که برخی از آنها علاوه بر جنبه سرگرمی می‌توانند به افزایش دانسته‌های کاربران کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، برنامه های بسیاری برای افزایش سطح یادگیری و دانش کاربران اسمارت فون ها عرضه می شوند که برخی از آنها به دلیل یکنواخت بودن و تکرار مداوم خستگی کاربران را به دنبال دارند. اما اکنون با برنامه «Memrise» می توان علاوه بر سرگرم شدن به افزایش دانسته ها در حین بازی نیز پرداخت.

این اپلیکیشن یک سرویس آنلاین آموزشی است که بر اساس فلش کارت های آموزشی برنامه نویسی شده است. این برنامه نه تنها به تقویت حافظه کاربرانش می پردازد بلکه مفاهیم جدیدی را نیز به آنها آموزش می دهد. از موارد مختلفی که در این بازی و آموزش در اختیار کاربران قرار می گیرد، می توان به مواردی مانند یادگیری زبان های مختلف، علوم آکادمیک یا غیر آکادمیک را نام برد.

بخش یادگیری در این اپلیکیشن به دو قسمت زبان یا سایر موارد تقسیم می شود. در قسمت Other Topics کاربران می توانند با موضوعاتی نظیر هنر، ادبیات، ریاضیات و علوم، تاریخ، جغرافیا و ... بپردازند. کاربران علاوه بر اینکه با انتخاب پاسخ های درست می توانند دانسته های خود را افزایش دهند، می توانند به کسب امتیازات بیشتری نیز دست پیدا کنند.

این اپلیکیشن از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و iOS را برخوردار است.