نسل جدیدی از اپل آسترا با طراحی و وزن کمتر رونمایی شده تا بتواند نگاه مخاطبان بیشتری را با خود همراه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  opel اولین نسل از مدل های Astra را در سال ۱۹۹۱ معرفی کرد و اکنون نسل جدیدی از این خودرو وارد بازار خودروسازی خواهد شد تا بتواند رقیب خوبی برای محصولات سایر کمپانی ها باشد.

نسل جدید اپل در حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم سبک تر از مدل قبلی بوده و از فولاد مستحکم در ساخت آن استفاده شده است. از دیگر تفاوت های نسل جدید این خودرو می توان به تغییر در شکل ظاهری و همینطور داخلی خودرو اشاره کرد.

این خودرو از نظر شکل ظاهری نیز نسبت به محصولات قبلی کوچکتر شده به طوری که ۵ سانتی متر از طول و ۲.۶ سانتی متر نیز از عرض کوتاه تر شده است. اما برعکس فضای داخلی خودرو به نسبت محصول قبلی بزرگتر شده است. چراغ های جلویی خودرو نیز به محصولات اخیر اپل نزدیک تر شده و این خودرو از قسمت عقب نیز گردتر شده تا از شکل قدیمی خود فاصله گرفته باشد.

اپل

چراغ  IntelliLux LED Matrix جدید آسترا شامل ۸ قسمت از نوع LED است که به طور خودکار و هماهنگ با دوربین Opel Eye که در قسمت جلوی ماشین تعبیه شده، کار می کند تا نور هماهنگ با ترافیک بتابد. برای مثال، نور چراغ ها با خروج از شهر به طور خودکار بیشتر می شوند تا دید راننده نسبت به محیط اطراف بیشتر شود.

از ویژگی های داخلی این خودرو می توان به مواردی مانند موتور ۱.۰ لیتری، چهار سیلندری ECOTEC ، موتور ۱.۴ لیتری ECOTEC در دو موتور ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰rpm برابر با ۱۴۵ اسب بخار را نام برد.

از دیگر ویژگی های داخلی این خودرو می توان به فناوری هایی مانند  Apple Car Play و Android Auto را نام برد که از طریق یک صفحه نمایش ارتباط بیشتری را با راننده برقرار می کند. این ماشین به طور خودکار پارک کرده یا مجهز به ترمز اضطراری در موارد ضروری و ... است.

اپل

 

این خودرو در اواسط سپتامبر سال جاری رونمایی خواهد شد.