سامسونگ از اولین پنل های آینه ای و شفاف دنیا در جریان نمایشگاه هنگ کنگ رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سامسونگ یکی از کمپانی های فناورانه ای است که به تولید و عرضه محصولات متمایز شناخته می شود. اکنون این کمپانی در جریان برگزاری نمایشگاه Retail Asia Expo ۲۰۱۵ هنگ کنگ از اولین پنل های هوشمند OLED آئینه ای و شفاف در دنیا رونمایی کرده که توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

پنل های جدید سامسونگ Samsung Display از تکنولوژی RealSense شرکت اینتل بهره می برند. کاربران با استفاده از این تکنولوژی می توانند از قابلیت و امکانات متفاوتی برخوردار شوند. تصور کنید قصد خرید یک لباس را دارید اما نمی دانید آیا رنگ لباس، سایز و .... آن با شما سازگاری دارید یا خیر؟ به همین دلیل لباس را می پوشید تا از این موارد اطلاع پیدا کنید اما با محصول جدید سامسونگ دیگر نیازی به پوشیدن لباس ها نیست بلکه با کمک این محصول و به صورت مجازی می توانید از مواردی مانند سایز لباس و ... مطلع شوید.

این پنل هوشمند می تواند جایگزین آئینه های معمولی شده و اطلاعات دستگاه های دیجیتال مانند اسمارت فون یا گجت ها را روی فضا و شیشه آئینه در معرض نمایش قرار دهد. سامسونگ معتقد است، پنل های OLED آئینه ای به دلیل بازتاب بهتر رنگ ها می تواند ال سی دی ها را کنار بزنند. از دیگر ویژگی های این پنل ها می توان نسبت کنتراست بهتر نور و تصویر، وسعت رنگ ها یا عدم نیاز به نور پس زمینه را نام برد. ام