اولویت‌های ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری، برای توسعه خدمات شناختی در حوزه بیماری اعتیاد در چهل و دومین همایش بازآموزی اعتیاد و آسیب‌های روانی با عنوان «جنبه های شناختی پیشگیری و درمان سوء مصرف مواد و اعتیاد» مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، چهل و دومین همایش بازآموزی اعتیاد و آسیب‌های روانی با عنوان «جنبه های شناختی پیشگیری و درمان سوء مصرف مواد و اعتیاد» به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در سالن شهید احمدی روشن دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی (تهران، ولنجک) از ساعت 8:30 تا 14:00 برگزار شد.

در این همایش اولویت‌های ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری، برای توسعه خدمات شناختی در حوزه بیماری اعتیاد مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر آذرخش مکری، عضو هیات علمی دانشگاه دکتر علی فرهودیان عضو مرکز مطالعات اعتیاد و دکتر حامد اختیاری دبیر کمیته آموزش و پژوهش ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، در این همایش سخنرانی کردند.

این سمپوزیوم یک‌روزه، با هدف افزایش سطح علمی روان‌پزشکان، پزشکان، روان‌شناسان و دست‌اندرکاران برنامه اعتیاد و کاهش تقاضا، با همکاری مرکز تحقیقات سوء مصرف و وابستگی به مواد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در این دانشگاه برگزار شد.