سامسونگ از عرضه محصول جدیدی با رزولوشن متفاوت تا اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داده که به کاربرانش اجازه می دهد محتوا را به صورت سه بعدی مشاهده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در سال های اخیر، سامسونگ با عرضه محصولات متفاوت و شناخت بازار فناوری و نیاز مخاطبان تبدیل به یکی از برترین کمپانی های فناوری شده است. اکنون خبر از عرضه محصول جدید سامسونگ با رزولوشن صفحه نمایش ۱۱K منتشر شده که می تواند تحول عظیمی در این عرصه محسوب شود. سامسونگ صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۱K و تراکم ۲۲۵۰پیکسل را تا اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی و با همکاری دولت کره جنوبی عرضه خواهد کرد.

بنا به اطلاعات منتشر شده، دولت کره جنوبی در این پروژه که بیش از ۵ سال به طول خواهد انجامید در حدود ۲۶.۵ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده و این پروژه به صورت رسمی از اول ژوئن و با همکاری ۱۳شرکت داخلی و خارجی آغاز خواهد شد. این پروژه« EnDK » نام گرفته و تا زمان بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ ۲۰۱۸ میلادی رونمایی خواهد شد. تراکم پیکسلی که برای این محصول معرفی شده ۲۲۵۰ پیکسل و حدود ۴ برابر رزولوشن QHD فعلی است که تراکم آن در حدود ۵۷۶ پیکسل است.

این میزان رزولوشن برای نمایش محتواهای ۳D کاربرد دارد. اما دید سه بعدی که از این طریق به دست می آید نتیجه خطای دید است.

هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با این پروژه منتشر نشده و باید منتظر ماند.

صفحه نمایش های جدید از اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی بر اسمارت فون و تبلت ها نصب خواهد شد تا تجربه متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد.