تیم ربات‌های امدادگر واقعی mrl دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب 1600 امتیاز قهرمان هجدهمین دوره مسابقان جهانی ربوکاپ چین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مهدی دادور، سرپرست تیم امدادگر mrl دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اعلام این خبر گفت: این افتخار در حالی اتفاق افتاد که رقیب تایلندی ما قهرمان چندین دوره از مسابقات جهانی ربوکاپ بود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات سطح کیفی و فنی ربات‌ها در بالاترین حد خود نسبت به سالیان گذشته قرار داشت و از همین روی یکی از مهمترین دلایل موفقیت تیم ما طراحی و ساخت ربات‌های تمام خودکار، نیمه خودکار و ربات پرنده و بهره گیری همزمان از آنها در حین مسابقات بود.

دادور ادامه داد: قدرت نمایی تیم‌های ایرانی حاضر در این لیگ به قدری چشمگیر بود که رئیس جهانی لیگ امدادگر واقعی را وادار به تحسین کرد.

وی تغییر نگاه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این لیگ را یادآور شد و تصریح کرد: نسل جدید ربات‌های پایه متحرک آزمایشگاه با دیدگاه صنعتی طراحی و ساخته شد تا بتوانیم از مزیت‌های تکنولوژی‌های نوین رباتیکی در عملیات‌های امداد و نجات، جستجو، پاکسازی و خدمات شهری در کشورمان بهره ببریم.

بر اساس این گزارش، تیم امدادگر واقعی mrl دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را سهیل حبیبیان، علیرضا حاجی محمدحسینی، بهزاد پیکری، سیدعلیرضا حسینی، محمدحسین صالح زاده، حسین حائری، محمد آرون، حامدباقری، پویا منصورنیا، محمدرضا هاشمیان، الهام نجفی، امین عابدینی، رضابنکی و داوود غیاثوند تحت هدایت دکتر فرشید نجفی تشکیل می‌دهند.