ارائه خدمات مشاوره‌ای اینترنتی و تلفنی برای حل مشکلات رایانه‌ای کاربران به صورت رایگان فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سامانه پاسخگویی تلفنی به مشکلات رایانه‌ای در زمینه مشکلات سیستم عامل های رایانه ای و راهنمایی برای چگونگی نصب آنها، اینترنت و مشکلات آن، شبکه های کامپیوتری، ویروس ها و راههای مقابله با آن ها و گوشی های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و ios ، مشاوره تلفنی برای خرید محصولات دیجیتال و خدمات حضوری قادر به پاسخگویی است.

سامانه «اف یک» توسط یک استارتاپ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی شده است و به آدرس irf۱.com از طریق گفت‌وگوی اینترنتی (چت)، پرسش و پاسخ آنلاین و نیز تلفن به صورت رایگان به سوالات کاربران ICT پاسخ می‌دهد. وجه تمایز این خدمت مشاوره در پاسخگویی اینترنتی رایگان کارشناسان آن به کاربران است و مردم می‌توانند پاسخ سوالات خود را درباره موضوعات مختلف از جمله ویندوز، اینترنت، نرم افزار و سخت افزار، راه‌های مقابله با ویروس‌ها و گوشی‌های هوشمند دریافت کنند.

امکان استفاده از مشاوره و پاسخگویی رایگان تلفنی این مرکز نیز در ساعت ۱۳ تا ۱۴ هر روز و در تمامی اعیاد برای کاربران فراهم است.