جزئیات ثبت نام و ارسال آثار پژوهشی داوطلبان شرکت در بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دکتر اصغر عبادی فر دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی گفت: ثبت نام داوطلبین در این دوره از جشنواره رازی از روز شنبه ۱۷ مرداد ماه آغاز می شود و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: فرایند ثبت نام با عضویت در سامانه جشنواره رازی و ارسال آثار بصورت الکترونیکی انجام می شود. کتب تالیفی و برخی مستندات در بخش های خاص با شرایط مندرج در دستورالعمل باید به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و دبیر بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، مراسم نهایی تجلیل از برگزیدگان بیست و یکمین دوره جشنواره را دی ماه سال جاری اعلام کرد.

وی درباره شرایط شرکت در گروه پژوهش برتر جشنواره رازی گفت: محققینی که دارای تحقیقات ارزشمند با تأکید برجنبه‌های نوآوری و اثرگذاری چشمگیر در سطح ملی یا بین‌المللی، در سه سال اخیر سال ۲۰۱۳ میلادی یا ۱۳۹۲ شمسی به بعد باشند، می توانند در بخش پژوهش برتر هر یک از کمیته های سه گانه شرکت کنند.

عبادی فر افزود: در این گروه  امتیاز کارنامه تحقیقاتی و منع شرکت برگزیدگان ۸ دوره اخیر جشنواره رازی لحاظ نمی شود و مقاله ارسالی بعنوان تحقیق برجسته توسط داوران بررسی می شود.

دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی افزود: برای شرکت در این بخش باید IF مجله ۱۰ یا بالاتر و  Citation مقاله در Scopus سی یا بیشتر باشد و همچنین مقاله اصلی در ۱۰ درصد اول هر نشریه تخصصی مربوطه چاپ و Citation آن در Scopus سی یا بیشتر باشد که داشتن یکی از این دو شرط الزامی است. داوطلب باید در مقاله مزبور نویسنده اول یا مسئول باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات، ثبت نام و ارسال آثار می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی به آدرس الکترونیکی http://razi.research.ac.ir مراجعه کنند.