چهاردهمین همایش سراسری انجمن علمی داروسازان ایران با شعار نقش داروساز در نظام سلامت و تجویز منطقی داروها از چهارم تا ششم شهریور ماه در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، دکتر سید حمید خوئی دبیر علمی چهاردهمین همایش انجمن علمی داروسازان ایران با اعلام این خبر گفت: این کنگره به همت انجمن علمی داروسازان ایران و با همکاری انجمن داروسازان هرساله مقارن با روز داروساز و زادروز حکیم نام آور محمدبن ذکریای رازی به عنوان شاخص ترین رویداد علمی و بزرگترین گردهمایی حرفه ای داروسازان ایران برگزار می شود.

وی گفت:در شرایط کنونی داروسازی کشور در شرایط خاص بسر می برد به گونه ای که از یک سو تهدیدهای بی سابقه در موقعیت حرفه ای داروسازان به ویژه در داروخانه و ظرفیت های خدمات رسانی آنان را در معرض خطر قرار داده و از سوی دیگر فرصت های نوظهور امکان در آمیختن هر چه بیشتر جامعه داروسازی را در جامعه پزشکی و تثبیت جایگاه (خدمات دارویی ) را در نظام سلامت فراهم آورده است.
دبیر علمی چهاردهمین همایش انجمن علمی داروسازان اظهار کرد: در این همایش بیش از 2500 پزشک داروساز حضور خواهند داشت و 18 امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده است .