ثبت نام در مدرسه تابستانه انرژی کسب و کار از سوی ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا پایان شهریور ماه جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مهلت ثبت نام از متقاضیان و علاقمندان حضور در مدرسه تابستانه انرژی کسب و کار از 13 تیرماه جاری آغاز و تا 23 مرداد ماه جاری تعیین شده بود، اما به دلیل استقبال از برگزاری این مدرسه وعدم انجام ثبت نام برای برخی از متقاضیان، مهلت ثبت نام برای علاقمندان تا پایان شهریور ماه جاری تمدید شد.


با توجه به محدودیت ظرفیت شرکت کنندگان در این دوره از مدرسه تابستانه (30 نفر) اولویت با کسانی است که زودتر در این دوره ثبت نام کنند.
علاقه مندان به شرکت در این مدرسه با تکمیل فرم ثبت نام و تصویر پرداخت اینترنتی به مبلغ 200 هزار تومان می توانند از دوره های مدرسه استفاده کنند.


علاقمندان حضور دراین مدرسه تابستانه و مسابقه " طراحی و ساخت دوچرخه هیبرید " می توانند به سایت http://ceee.isti.ir مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.


در «نخستین دوره مسابقات نوآوران انرژی و محیط زیست» که به همت ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، دانشجویان با تشکیل تیم های دانشجویی در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش آلایندگی زیست‌محیطی به رقابت می‌پردازند و برای تیم‌های برتر و تبدیل خلاقیت آن‌ها به فناوری، دوره‌های آموزشی با عنوان «مدرسه تابستانه انرژی و کسب‌وکار» برپا خواهد شد.


تیم های منتخب بعد از طی این دوره آموزشی، ساخت نمونه صنعتی دستگاه خود را در یک فرصت سه ماهه آغاز می‌کنند و این مرکز طی فرصت سه ماهه، خدماتی نظیر مشاوره و راهنما، مکان اداری، رایانه، تأمین تجهیزات و قطعات ضروری را ارائه می‌دهد.