توسعه فعالیتهای بخش خصوصی در توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این کار مورد تأیید معاونت علمی و فناوری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری نوآوری، نشست توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، سیدمجتبی هاشمی دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و میکروالکترونیک، مدیر عامل و دیگر مسئولین بنیاد بازی‌های رایانه‌ای و جمعی از فعالان این حوزه برگزار شد.

دکتر ستاری در این نشست حمایت معاونت علمی و فناوری از توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی در توسعه این صنعت و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این کار را اعلام کرد.

بسته ارتقاء صنعت بازی های رایانه ای آماده اجرا شده است

سیدمجتبی هاشمی دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و میکروالکترونیک معاونت علمی نیز با اشاره به اولویت‌های اصلی این ستاد گفت: یکی از اولویت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات، توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای و ایجاد بسترهای لازم جهت تولید بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از پتانسیل نیروی انسانی موجود در کشور است.

وی افزود: در برنامه توسعه صنعت بازی‌های رایانه‌ای تولید، بازار و زیرساخت‌ها به عنوان مبنای اصلی کار در نظر گرفته شده و مجموعه‌ای از پروژه‌های مرتبط با توسعه این صنعت تحت عنوان «بسته ارتقاء صنعت بازی های رایانه ای» آماده اجرا شده است.