چهارمین استارتاپ تریگر دانشگاه شریف در پاییز برگزار می شود علاقمندان می توانند از پانزدهم شهریور ماه برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مونا ناصری، مدیر اجرایی شتابدهنده شریف با بیان اینکه استارتاپ تریگرهای دانشگاه شریف به صورت فصلی برگزار می شوند، گفت: اولین استارتاپ تریگر شریف در اسفند ماه  سال گذشته با موضوعات  «ای تی» و «فنی و مهندسی» برگزار شد.

به گفته وی، در بهار و تابستان امسال هم دومین و سومین استارتاپ تریگر شریف برگزار و در پایان این رویداد به سه تیم در حوزه آی تی و سه تیم در حوزه فنی و مهندسی جوایزی اعطا شد.

دبیر رویداد های استارتاپ تریگرشریف از برگزاری چهارمین رویداد استارتاپ تریگر شریف درابتدای آبان یا آذرماه خبرداد و افزود: هنوز موضوع این استارتاپ تریگر مشخص نیست ولی قطعا مرتبط با نیاز های کشور در یک حوزه از صنعت انتخاب می شود.

به گزارش مهر، ایده‌های مطرح شده در این رویداد از نیازهای فعلی صنعت هستند. در رویداد استارتاپ تریگر سرمایه‌گذاران نیز حضور دارند. بدین ترتیب شرکت‌کنندگان با حضور در یک رویداد استارتاپ تریگر به طور همزمان همراه با فرآیند تیم‌سازی امکان تعامل سازنده با سرمایه‌گذاران را نیز خواهند داشت.

این رویداد به صورت فشرده طی ۶ روز برگزار می شود و آموزش‌های لازم برای تبدیل ایده به یک استارتاپ را در اختیار مخاطب قرار می دهد. همچنین در طول  این رویداد از طریق برنامه‌های متفاوت فرآیند تیم سازی ممکن خواهد شد.

در دو روز پایانی  استارتاپ تریگر، شرکت‌کنندگان به صورت جداگانه  به رقابت خواهند پرداخت. طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری این رویداد برعهده ستاک (سامانه‌ی توسعه ایده‌های کارآفرینانه) است و مرکز کارآفرینی، شتاب‌دهنده، مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته و دفتر توسعه و انتقال تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف حامیان علمی، مالی و معنوی این رویداد به شمار می روند.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام از پانزدهم شهریور ماه به سایت setak.sharif.ir  مراجعه کنند.