کمپانی هوآوی از محصول میان رده خود با نام «جی۷ پلاس» و برخورداری از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و رم ۳ گیگابایتی رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، هوآوی یکی از کمپانی هایی است که در سال های اخیر کمتر مورد توجه قرار گرفته و نتوانسته محصولاتی را عرضه کند که با استقبال کاربرانش مواجه شود. چندی پیش هوآوی از محصول جدید خود با نام
Ascend G۷ رونمایی کرده بود اکنون نوبت به محصول جدید این کمپانی با نام G۷ Plus رسیده است. این محصول، یک اسمارت فون میان رده است که می تواند امکانات جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

از قابلیت های این اسمارت فون می توان به صفحه نمایش  ۵.۵ اینچی از نوع IPS full-HD و همینطور رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ pixel یا پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز ، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دو گانه LED و همینطور سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی را اشاره کرد.

محصول جدید هوآوی از سیستم عامل اندروید ۵.۱ و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، قابلیت های ارتباطی LTE ، بلوتوث نسخه ۴ و وای فای پشتیبانی می کند.

G۷ Plus از ابعاد ۱۵۲.۵ در ۷۶.۵ در ۷.۵ میلیمتر و همینطور وزن ۱۶۷ گرمی تجهیز شده است. در حدود ۹۰ درصد از بدنه این گوشی از جنس فلز بوده و دو صفحه پلاستیکی در قسمت پشتی آن تعبیه شده اند. این محصول به سنسور اثر انگشت در قسمت پایینی دوربین پشتی اسمارت فون تجهیز شده است.

این محصول در سه رنگ نقره ای، خاکستری و طلایی و با قیمتی در حدود ۳۳۰ دلار عرضه خواهد شد.