در راستای بهره‌مندی بیشتر از توانمندی و نوآوری پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و جامعه نخبگانی کشور، تفاهمنامه همکاری میان بنیاد ملی نخبگان و وزارت نیرو، امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، با حضور سورنا ستاری، (معاون علمی و فناوری رییس جمهوری)، حمید چیت چیان (وزیر نیرو) و محمد فرهادی (وزیر علوم تحقیقات و فناوری) جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار شد. طی این جشنواره تفاهمنامه همکاری میان بنیاد ملی نخبگان و وزارت نیرو، به امضا ستاری و چیت چیان رسید.

در راستای بهره مندی بیشتر از توانمندی و نوآوری پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و جامعه نخبگانی کشور، تفاهمنامه همکاری میان بنیاد ملی نخبگان و وزارت نیرو، امضا شد. موضوع این تفاهمنامه فراهم کردن تسهیلات در زمینه های حضور و بهره مندی مناسب و هدفمند از ظرفیت نخبگان، دانشجویان و دانش آموختگان برتر دکتری تخصصی در پژوهشگاه های نیرو، موسسات آب و فاضلاب و سایر موسسات آموزشی و پژوهشی و صنعتی وابسته به وزارت نیرو برای تحقق اهداف مختلف صورت گرفت.

ایجاد زمینه اثرگذاری بیشتر سرآمدان علمی در صنعت آب و آبفا در انرژی و علوم مرتبط، ایجاد زمینه حضور نخبگان و ارائه تسهیلات حمایتی برای برنامه ریزی و انجام پژوهش های موثر در حوزه های یاد شده، همچنین زمینه سازی مناسب برای ارتقا ظرفیت و توان پژوهشی و فناورانه این صنایع در مسیر خود اتکایی علمی، مهم ترین زمینه ها و محورهای این تفاهمنامه مشترک هستند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین، از نمایشگاهی با موضوع دستاوردها و توانمندی های شرکت ها و موسسات فناوری فناور وابسته به وزارت نیرو دیدن کرد.

در ادامه این جشنواره از برگزیدگان پژوهشی و فناوری وزارت نیرو، با حضور ستاری، تقدیر به عمل آمد.