سایت باشگاه هوافضای جوان با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان در سطح سنین پایه و ارائه متون آموزشی در قالب‌محتوای چندرسانه‌ای راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، آموزش مفاهیم بنیادی هوافضا به جوانان، ترویج، فرهنگسازی، ارائه الگوها و قهرمانان ملی هوافضایی، معرفی رشته مهندسی هوافضا و ظرفیت‌های شغلی این رشته در کشور، ارائه آخرین اخبار این حوزه، انتشار اخبار برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های سایت باشگاه هوافضای جوان به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شد.
سایت هوافضای جوان با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان کشورمان با رشته مهندسی هوافضا، به تهیه محتوای علمی مناسب برای دانش‌آموزان علاقه‌مند اقدام کرد که موجب فرهنگسازی و ارتقاء سطح دانش جوانان و دانش‌آموزان در این حوزه می‌شود.
همچنین طی برنامه‌ریزی‌های آتی، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی در نظر دارد با در اختیار گذاشتن تجهیزات آزمایشگاهی در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی از قبیل شبیه سازها، تونل باد، هواپیماهای مدل آموزشی، علوم هوایی و هوانوردی را در سنین پایه و در میان دانش آموزان  فرهنگسازی کرده و ترویج دهد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت دسترسی به این سایت به بخش باشگاه دانش آموزی ستاد هوایی و هوانوردی به  آدرس IATDH.isti.ir مراجعه کنند.