طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، محمود شیخ زین‌الدین به عنوان رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، طی حکمی محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی این معاونت را به سمت رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب کرد.

در بخشی از حکم ستاری آمده است:

«با توجه به تجربیات ارزنده شما در برگزاری دوره های دوم و سوم نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، به موجب این این حکم به سمت رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن ساماندهی کمیته اجرایی و با بهره‌گیری از کلیه توانمندی‌های موجود در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری وزارتین علوم و بهداشت، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور شاهد توسعه فناوری‌های مورد نیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت هدفمند از شرکت‌های دانش‌بنیان تولید کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل باشیم».

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، به عنوان یک الگو  و مدل موفق در حوزه تحریک تقاضا، بازارسازی برای کسب و کار و فروش محصولات دانش بنیان ایرانی به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سه دوره خود را برگزار کرده است. چهارمین دوره این نمایشگاه اردیبهشت ماه سال 95 با حضور تولیدکنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی کشورمان در تهران برگزار خواهد شد.