Arkena یک ارائه کننده راه حل های OTT برای ارائه خدمات زنده و VOD با مدل های تجاری مختلف است.
  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، Arkena برای پلت فرم مدیریت محتوای Cloud4Media از NexGuard Pre-Release استفاده می کند.

NexGuard Pre-Release که توسط شرکت Nexguard تولید شده است عبارتست از یک روش Watermarking به منظور پیگرد قانونی دارایی های ویدئویی. Cloud4Media یک راه حل جهانی برای ذخیره سازی، تبدیل کد و ارسال ایمن محتوا می باشد که توسط Harmony، یک موتور ارکستر مخصوص رسانه، تغذیه می شود.

روش NexGuard Pre-Release بر پایه یک ادغام کننده فایل (File embedder) و یک نرم افزار مدیریت فایل قرار گرفته است. ادغام کننده فایل NexGuard یک علامت ویدئویی نامرئی و منحصر بفرد روی هر یک از کپی های محتوا ایجاد می کند.

این فرایند ایجاد شماره سریال کاملا خودکار و قابل تنظیم می باشد و تماما توسط سرور مرکزی مدیریت NexGuard و پایگاه داده امن Watermarking آن کنترل می شود. 

فناوری watermarking، قبل و یا بعد از تبدیل کد یک علامت دیجیتال غیر قابل رویت را به سیگنال ها و دارایی های ویدئویی اضافه می کند.این برچسب های منحصر بفرد و پاک نشدنی رهگیری یک محصول را ممکن ساخته و هر گونه استفاده غیر قانونی به اطلاع منبع آن محتوا می رساند.

François Lignon، نایب رییس مدیریت تولید محتوای Arktena می گوید: NexGuard Pre-Release یک روش Watermarking پیشگام در بازار است که به مشتریان ما امکان می دهد از یک ابزار پیشگیرانه برای جلوگیری از باز نشر غیر قانونی رسانه ها و همینطور از محافظت بیشتر از زنجیره ارزش تولید محتوا سود ببرند. NexGuard Pre-Release قادر است تمامی فرمت های مختلف فایل ها شامل ProRes و IMF را که دو مورد از پر کاربرد ترین فرمت ها در صنعت هستند، پردازش کند.