فیلمبرداری جدیدترین اثر بلند سینمایی رضا عطاران، به روزهای پایانی نزدیک می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران گفت: آخر هفته فیلمبرداری «دراکولا» به پایان می‌رسد و همزمان کارهای فنی آن را نیز انجام می‌دهیم.

گفتنی است؛ در «دراکولا» بازیگرانی چون لوون هفتوان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظر‌علیان، نیما راد، عباس محبوب، صادق حسنی، فروغ لسانی، فریده گل محمدی، محمد عدالت‌زاده، ژیلا دایی، علی مهربانی، محمود بیاتی، علی درویش، سپیده جمالزاده و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی نقش‌آفرینی می‌کنند.

لوون هفتوان به عنوان بازیگر اصلی این فیلم برای اولین بار است که درفیلمی با عطاران همکاری می کند. هفتوان تا کنون تجربه های موفقی را درفیلم هایی همچون «پرویز» داشته است.

در این فیلم رضا عطاران، همچون دیگر ساخته های خود در کنار کارگردانی، به ایفای نقش هم می پردازد.

پژمان لشکری پور مجری طرح فیلم سینمایی «بادیگارد» اعلام کرد: نسخه کامل و نهایی فیلم سینمایی «بادیگارد» پس از انجام کلیه امور فنی برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره فجر ارسال گردد.

همچنین پژمان لشکری‌پور مجری طرح فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا در پی پرسش‌های همکاران رسانه‌ای پیرامون دلیل عدم ارائه «بادیگارد» به دبیرخانه جشنواره تا این لحظه و گمانه‌زنی‌هایی که مبنی بر زمان ارسال «بادیگارد» به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر جهت بازبینی اعضای هئیت انتخاب صورت گرفته بود اعلام کرد با توجه به در جریان بودن مراحل فنی فیلم اعم از صداگذاری، موسیقی، تصحیح رنگ و نور و جلوه‌های بصری و همینطور به دلیل اهمیت ویژه و قابل توجه جلوه‌های بصری در این فیلم تصمیم گرفته شد تا نسخه کامل و نهایی فیلم سینمایی «بادیگارد» پس از انجام کلیه امور فنی برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره فجر ارسال گردد.

وی افزود: همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شد تمامی همکاران در بخش‌های مختلف فنی به صورت موازی مشغول آماده‌سازی فیلم هستند و بنابراین با خاتمه یافتن مراحل فنی فیلم و آماده‌سازی نسخه نهایی و کامل، «بادیگارد» جهت بازبینی هیئت انتخاب به دبیرخانه جشنواره فجر ارائه می‌شود.

تیم تولید فیلم سینمایی "دختر" تازه ترین اثر سینمایی رضا میرکریمی نیز به محله دزاشیب تهران رسیده و پیش بینی می‌شود که مراحل فیلمبرداری کار تا ۱۵ دی‌ماه ادامه داشته باشد.

اوایل آبان ماه بود که رضا میرکریمی فیلمبرداری تازه ترین فیلم خود با نام "دختر" با مدیریت فیلمبرداری حمید خضوعی ابیانه را در شهر آبادان شروع کرد. نزدیک به یک فیلم برداری در این شهر طول کشید.

از اوایل آذرماه، فیلمبرداری صحنه های شهر تهران شروع شد و هم اکنون تیم تولید به محله دزاشیب تهران رسیده است.

پیش بینی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری کار تا 15 دی‌ماه ادامه داشته باشد. میرکریمی برای "دختر" فرم شرکت در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده است و به زودی نسخه بازبینی فیلم را به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارائه می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم "دختر" چنین آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست...