فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر از اوایل هفته‌ی آینده آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، جدول بخش صحنه‌ای سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر فجر تنظیم شده و از آنجا که به نظر می‌رسد، دچار تغییرات زیادی نشود فروش بلیت‌های مردمی از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

محمد عمروآبادی، مدیر سایت تیوال که مسئولیت فروش بلیت‌های بخش مردمی جشنواره را برعهده دارد، دراین‌باره به ایسنا گفت: جدولی که برای بخش صحنه‌ای تنظیم شده احتمالا بیش از 10درصد تغییر نخواهد داشت و این سایت آمادگی کامل برای فروش را دارد، اما به لحاظ ساز و کار مدیریتی و برنامه‌ریزی اداره کل هنرهای نمایشی و دفتر جشنواره باید این کار را هفته‌ی آینده انجام دهیم.

وی افزود: به این ترتیب شروع زمان فروش و باز شدن سایت برای خرید بلیت از اوایل هفته آینده خواهد بود و در حال حاضر قیمت متوسط فروش هر بلیت 20هزار تومان است.

او با اشاره به اینکه جزییات قیمت بلیت نمایش‌های ایرانی و خارجی هنوز اعلام نشده است،‌گفت: ظرفیت تماشاگران هم مثل هرسال است و با توجه به اندازه و ظرفیت سالن بین 30 تا 80 درصد از بلیت‌ها به علاقه‌مندانی که بلیت خریداری می‌کنند، تعلق دارد.

به گزارش ایسنا، اولین اپلیکیشن جشنواره هم که علاوه بر اطلاع‌رسلانی امکان خرید بلیت را به مردم می‌دهد، از طریق مراجع معتبر دانلود اپلیکیشن در دسترس است.