مسعود ده‌نمکی که برای نشست فیلمش به کاخ جشنواره‌ی فجر نیامد، بعد از نمایش فیلم‌اش شامگاه گذشته در فضای مجازی واکنش‌هایی را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فاوری و نوآوری، این کارگردان در صفحه اینستاگرامش در واکنش به تماشاگران «رسوایی 2» در کاخ جشنواره نوشت: «از اینکه عصبانی هستید خوشحالم و اگر عصبانی نمی‌شدید به خودم و کارم شک می‌کردم. از اینکه کنایه‌های فیلم ضمیر مخاطبش را به این زودی پیدا کرد، خوشحالم و یقین کرده‌ام فیلم در بیان دیدگاهش لکنت ندارد. فیلم زلزله به جانشان انداخته و درست مثل زمان «فقر و فحشا»، «رسوایی» هم به خال زده است.»

او همچنین در پست دیگری نوشته است:‌«سالن‌های نمایش دهنده «رسوایی» در جشنواره مملو از جمعیت است. حتی اگر آسمان به ریسمان ببافند برای پوشاندن این تحقیر شدن‌های ده ساله‌شان از «اخراجی‌ها» تا «رسوایی» به دلیل ناکام ماندن پیش‌بینی‌های کارشناسانه! و شرط بندی‌های مزخرف‌شان برای شکستن این فیلم‌ها. تنها دلیلش هم این است که مردم را نشناخته‌اند. این مسئله چپ و راست ندارد، چپ کینه قدیمی دارد و حق دارد منصف نباشد و مکر کُند و راست مذهبی بلاهت و خودکم بینی دارد که می‌خواهد آن را پشت غریبه‌نوازی پنهان کند. اما خدا نه چپ است نه راست. صبح اکران نزدیک است و روسیاهی باز به ذغال می‌ماند، حتی اگر همه عالم نخواهند و تو تنها باشی...»

فیلم «رسوایی2» آخرین ساخته مسعود ده‌نمکی شب گذشته در آخرین سانس کاخ جشنواره به نمایش درآمد که تا ساعت 3 بامداد ادامه داشت و رضایت مخاطبان را کسب نکرد.

این فیلم همچنین پنج‌شنبه شب در سازمان هنری-رسانه‌ای اوج در نمایشی خصوصی برای سردار جعفری فرمانده سپاه وسردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به روی پرده رفت که در پایان سردار جعفری با اهدای یک جلد قرآن از ده‌نمکی تقدیر کرد.