برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران از شنبه ۲۴ بهمن ماه به تالارهای میزبان سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در بخش پاپ اضافه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، گروه موسیقی «پالت» که این روزها با بازنشر آلبوم «آقای بنفش» حضور پر رنگی در فضای موسیقایی دارد شامگاه شنبه ۲۴ بهمن ساعت ۱۸:۱۵ و ۲۱ در مرکز همایش های برج میلاد تهران با تازه ترین کنسرت خود با اجرای قطعاتی منتخب از آلبوم های «اینجا شهر من نیست» و «آقای بنفش» میزبان طرفدارانش خواهد بود.

همین شب در تالار رودکی ساعت ۱۸:۱۵ گروه کمانچه نوازی نوید دهقان با اجرای قطعات «تاسیان»، «تلخ چون باده»، «بی نشان»، «خاطره» و «بداهه نوازی کمانچه» کنسرت خود را برگزار می کند.

در تالار وحدت ارکستر موسیقی ملی به مدیریت هنری فرهاد فخرالدینی و رهبری ارکستر مهمان لوریس چکناواریان ساعت ۱۸:۱۵ کنسرت خود را برگزار می کند در این کنسرت «سوئیت آرارات» در هفت بخش، سه قسمت از سوئیت «پردیس و پریسا»، هفت قسمت از سوئیت «سلام»، «سلام عاشقانه»، «بنی آدم»، «مستان سلامت می کنند»، «شادی صلح» برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

ارکستر سمفونیک تهران به مدیریت هنری علی رهبری نیز ساعت ۲۱ همین روز با رهبری امیل تاباکوف در تالار وحدت چهار قطعه محلی گرگانی از محمد سعید شریفیان، «رومئو و ژولیت» اثر چایکوفسکی و «سمفونی دنیای نو» اثر دورژاک را به تماشاگران ارائه می کند.

در فرهنگسرای ارسباران و در بخش راک و تلفیقی ساعت ۱۸ گروه بابک صفرنژاد با اجرای قطعات «دی بلال»، «فضا»، «درآمد چهارگاه»، «چهارگاه» و «le wolf » و گروه آرین کشیشی با اجرای قطعات «alaylughes»، «sepration»، «جامه درویش»، «deley aman» و «new song» برنامه خود را اجرا می کنند.

در ساعت ۲۱ نیز گروه «کامنت» با اجرای قطعات «فرشته مرگ»، «با مسیر باد»، «با من هست»، «بی تو»، «کی می رسیم»، «هی تو»، «لحظه ها»، «اطراف ما»، «میرسیم» و «تنهایی ها» و گروه ماکان اشگواری با اجرای قطعاتی چون «ای خسروخوبان»، «گم»، «بیشتر از چشم هایم»، «گنجشگ و برف و باران»، «قصه را»، «بانوی گیسو حنایی»، «فرشته ها»، «کنارم باش»، «ها کن» و «نهنگ» میزبان دوستداران موسیقی است.

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران نیز در اولین روز از اجراهای بخش پاپ جشنواره طی ساعت های ۱۸:۱۵ و ۲۱ میزبان علاقه مندان موسیقی با کنسرت محمد علیزاده خواهد بود.