مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو درباره اینکه امسال این شبکه «کلاه قرمزی» ندارد، بیان کرد که مشکلات مالی و اینکه عوامل برنامه حاضر به کار با اسپانسر نبودند باعث شد پیگیر ساخت مجموعه نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو درباره برنامه های کودک این شبکه در ایام نوروز به گفت: ما در ایام نوروز برنامه های مختلفی را تدارک دیده ایم و امیدواریم بتوانیم «محله گل و بلبل» را با حضور عمو پورنگ داشته باشیم.

وی درباره اینکه چندی پیش تهیه کننده اعلام کرده بود که معلوم نیست در ایام نوروز برنامه داشته باشند، ادامه داد: تهیه کننده این برنامه به دلیل مسایل بودجه ای سازمان صداوسیما دچار مشکل شده با این حال تلاش ما بر این است که این برنامه را به آنتن برسانیم و همین روزها گروه این برنامه تلویزیونی بتوانند کار تصویربرداری خود را شروع کنند.

آذرهوش در پاسخ به پرسشی درباره خالی بودن کنداکتور شبکه از مجموعه «کلاه قرمزی» که هر سال جزو برنامه های پربیننده بوده است، یادآور شد: امسال هیچ طرحی از طرف عوامل برنامه‌ساز «کلاه قرمزی» به شبکه دو ارایه نشد. از طرفی این دوستان حاضر نبودند با اسپانسر کار کنند و سازمان صداوسیما هم درگیر مشکلات مالی است و ما هم با توجه به این مسایل پیگیر دوستان نشدیم.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو در پایان درباره طلب عوامل «کلاه قرمزی» از سازمان و شبکه عنوان کرد: طلب این گروه خیلی زیاد نیست و در شرایط فعلی سازمان صداوسیما تهیه کنندگان و برنامه سازان بسیاری هستند که از سازمان طلب دارند. بعضی از برنامه ها که پخش آنها حدود دو سال پیش پایان یافته است هنوز نتوانسته اند بودجه خود را دریافت کنند.