آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود از برگزاری تور کنسرت در چند کشور اروپایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، کیوان ساکت درباره فعالیت های این چند هفته خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طی روزهای گذشته در تربت حیدریه، مشهد و تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت هایی را برگزار کردم که خوشبختانه تمامی این برنامه ها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. این کنسرت‌ها از جمله برنامه هایی بودند که این بار بدون خواننده اجرا کردم اما خوشبختانه هر سه برنامه توانست رضایت مخاطبان را فراهم کند.

به گفته وی، طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده بنا بر این است که در این هفته کنسرتی در دانشگاه تهران برگزار شود که این کنسرت نیز بدون خواننده خواهد بود.

ساکت ادامه داد: کتاب «حرکت دائمی» که شامل اتودهایی مفید برای سازهای تار و سه تار است هم به تازگی برای چندمین بار تجدید چاپ شده است و امیدوارم این بار هم بتواند برای هنرآموزان و دوستداران موسیقی اصیل ایرانی که تمایل به انجام تمرین هایی در این زمینه دارند مفید فایده باشد. به هر حال بنده این افتخار را داشتم که سال ۸۲ این کتاب را تالیف کنم و خوشبختانه فضا به گونه ای بوده که اثر یاد شده تاکنون با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

این آهنگساز و نوازنده تار در پایان درباره فعالیت های پیش روی خود نیز توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بنا داریم چند روز بعد از گذشت تعطیلات نوروز همراه با سروش عازمی‌خواه نوازنده پیانو و علی اکبر خادم نوازنده تمبک، تورهای کنسرت را در اروپا برگزار کنیم که از آن جمله می توان به اجرای برنامه در ساختمان پارلمان اروپا در بروکسل، پاریس و لوکزامبورگ اشاره کنم. در این کنسرت ها قطعاتی را بدون خواننده اجرا می کنیم که برای شنوندگان اروپایی نیز جذابیت داشته باشد. البته در این برنامه‌ها آثاری با حال و هوای موسیقی ایرانی ارائه خواهد شد.

کیوان ساکت در ایام برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر همراه با ارکستر موسیقی وزیری کنسرتی را به خوانندگی سالار عقیلی برگزار کرد.