پرویز کرمی با بیان اینکه بخش بین الملل جشنواره خوارزمی از جشنواره‌های مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان است،  از حمایت این بنیاد از برگزیدگان بخش بین الملل بیست و نهمین جشنواره خوارزمی مانند سالهای قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ پرویز کرمی؛ مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه مراسم دومین هم اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان و نوآوری با تاکید بر حمایت بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان این جشنواره گفت: بخش بین الملل جشنواره بین‌المللی خوارزمی از جشنواره‌های مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان است.

وی با بیان اینکه شناسایی هدایت و حمایت از مستعدان برتر از اهداف  اصلی بنیاد ملی نخبگان است، افزود: برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره خوارزمی مستعد برتر شناخته‌شده و می‌توان در تسهیلات موجود در آیین‌نامه‌ها برخوردار شود.

لازم به ذکر است در مراسم معرفی برگزیدگان بیست و نهمین جشنواره خوارزمی که با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و مسئولین بنیاد ملی نخبگان در محل اجلاس سران برگزار شد و از میان ششصد و بیست و هشت طرح ارسال شده از 23 طرح برگزیده شامل 11 طرح داخلی و 3 طرح ایرانیان مقیم خارج از کشور و 9 طرح خارجی تقدیر شد.