همایش معرفی مسابقه" اپ سبا" انرژی به همت ستاد توسعه فناوری ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و با همکاری مرکز نوآوری و توسعه فناوری ستاد بهینه سازی و محیط زیست 23 فروردین ماه جاری در دانشکده مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، این همایش با هدف گسترش دامنه فراخوان و اطلاع رسانی مسابقه اپ های سبز بهینه سازی انرژی " اپ سبا" برگزار می شود .

مسابقه "اپ سبا" مرکز نوآوری و توسعه فناوری ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست اقدام به برگزاری دومین دوره مسابقات ملی نوآوران انرژی و محیط زیست در دو حوزه دانشجویی و دانش آموزی با عنوان مسابقه اپ های سبز بهینه سازی انرژی (اپ سبا) کرده است.

صرفه جویی انرژی، صرفه جویی آب، آب و انرژی، انرژی های تجدید پذیر، خانه های هوشمند با محوریت انرژی و محیط زیست، شهر هوشمند با محوریت انرژی و محیط زیست، کنترل ترافیک، فناوری­های جدید با در نظر گرفتن شاخص های انرژی و محیط زیست، آلودگی محیط زیست از جمله محورهای موضوعی این مسابقه است. مسابقه "اپ سبا " درتاریخ  11 و 12 شهریورماه 95و به همت ستاد توسعه فناوری ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و با همکاری مرکز نوآوری و توسعه فناوری ستاد بهینه سازی و محیط زیست برگزار می شود و به اپ های برتر، جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده ای اعطا می­شود.

این همایش 23 فروردین ماه جاری از ساعت 15 الی 17به منظور معرفی مسابقه اپ سبا در مکان سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور دبیر ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست و اساتید و متخصصان حوزه های انرژی، محیط زیست، IT و برنامه نویسی، IOT در معماری، استارت آپ ها و ... برگزار می شود .

معرفی و اهداف برگزاری این مسابقه ، معرفی روز بوفه و معرفی حوزه های جدید مکمل انرژی و نرم افزار از جمله محورهایی هستند که در این همایش به آنها پرداخته خواهد شد.