برنامه «سینمای ایران» به تهیه‌کنندگی رضا حامدی خواه و اجرای علیرضا شجاع نوری از امشب ۳۱ فروردین روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت و به مدت هفت شب ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، «سینمای ایران» به تهیه کنندگی رضا حامدی خواه و اجرای علیرضا شجاع نوری از امشب ۳۱ فروردین همزمان با جشنواره جهانی فیلم فجر از محل کاخ جشنواره در پردیس سینمایی چارسو به صورت زنده پخش خواهد شد و به مدت هفت شب ادامه خواهد داشت.

در اولین برنامه علاوه بر بحث داغ اکران نوروزی و تبعاتی که برای برخی فیلم ها به وجود آمده است به جشنواره جهانی فیلم فجر و آخرین تغییر و تحولات آن پرداخته خواهد شد. 

این برنامه با حضور افرادی همچون رضا کیانیان، رضا میرکریمی، اشکان خطیبی، مازیار میری، علی سرتیپی، منوچهر شاهسواری، حبیب اسماعیلی، علی آشتیانی پور و حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به نقد و بررسی سینمای ایران و به ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر می پردازد.

همچنین فیلم های حاضر در جشنواره و نحوه انتخاب آن از دیگر مباحث مهم این برنامه خواهد بود و از دیگر مهمانان برنامه امشب داوران جهانی این جشنواره هستند.

این برنامه که در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید می شود هر شب راس ساعت ۲۳ تقدیم علاقمندان سینما می شود و پس از جشنواره طبق روال گذشته هر پنجشنبه از مجموعه برنامه های «نقد چهار» پخش خواهد شد.