مجید مجیدی در حاشیه برگزاری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر تاکید کرد جداسازی بخش بین الملل و ملی این رویداد سینمایی بهترین اتفاق و تصمیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مجید مجیدی کارگردان سینما عصر امروز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه با حضور در پردیس چارسو محل کاخ سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به برگزاری این دوره از جشنواره گفت: برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر می‌تواند به ارتقای سطح سینمای ما کمک کند و خوشبختانه همکاری‌های خوبی در زمینه برگزاری این جشنواره صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با تمهیداتی که رضا میرکریمی دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر انجام داده است بی‌شک اتفاقات خوبی رخ می دهد. همچنین معتقدم جداسازی بخش بین الملل از بخش ملی یکی از بهترین اتفاقات خوب این جشنواره بود چراکه بخش بین الملل همیشه زیر سایه بخش ملی قرار می گرفت و علاقه مندان به سینما بیشتر به دنبال فیلم های ملی بودند.

مجیدی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو گفت: یکی از بهترین تمهیداتی که برای این دوره از جشنواره رخ داده است انتخاب پردیس سینمایی چارسو به عنوان کاخ جشنواره است چرا که این مکان دارای فضای خوب، مردمی و حرفه ای برای برگزاری جشنواره است.