سومین جشنواره فرصت‌های شغلی روشنا، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی با همکاری دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی در نظر دارد در سومین جشنواره فرصت‌های شغلی روشنا نقش تأثیر گذاری ایفا کند.

دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت شهری، مدیریت کارآفرینی، مدیریت صنعتی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت جهانگردی و هتل‌داری، مدیریت مالی و حسابداری از مقطع کارشناسی تا دکترا مشغول به انجام امور آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی است.

سومین جشنواره فرصت های شغلی روشنا با فراهم کردن فضای مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌های برتر کشور در عرصه کسب‌وکار، امکان تأمین منابع انسانی مورد نیاز این مجموعه‌ها را از میان بهترین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ایجاد می‌کند. این جشنواره در روزهای 18 لغایت 20 اردیبهشت ماه سال 1395 در محل دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف کمک به تقویت ارتباط مستقیم میان صنعت و دانشگاه، معرفی شرکت‌های مرتبط با رشته‌های تحصیلی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، آشنا کردن دانشجویان با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان و بازار، انجام کار داوطلبانه و امکان جذب نیروی کارآموز برای شرکت‌های متقاضی برگزار خواهد شد.

از جمله دیگر اهداف آن می‌توان به برپایی کارگاه‌های آموزشی مرتبط با نیازهای شغلی دانشجویان و صنعت، ایجاد انگیزه و خودباوری در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در مواجهه با نیازهای بازار کار، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق فارغ‌التحصیل شده از دانشکده به دانشجویان و همچنین ایجاد فرصت تعامل  و همکاری با فارغ‌التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ستاد به آدرس http://stdc.isti.ir  مراجعه کنند.
 
جشنواره فرصت‌های شغلی روشنا، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 18 لغایت 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار می‌شود.

پایان پیام/