رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران گفت: چهار دانشگاه که بیشترین خرید را از سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل داشته اند مورد تقدیر قرار گرفته اند و با موافقت معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهوری به هر یک از این دانشگاه ها، مبلغ 500 میلیون تومان جایزه تعلق گرفت.

ببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  محمود شیخ زین‌الدین رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در دومین روز برگزاری این رویداد اظهار کرد: دانشگاه صنعتی شریف، صنعتی اصفهان، امیر کبیر و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) در سومین نمایشگاه بیشترین میزان خرید را از نمایشگاه داشته و تعامل منسبی در این زمینه با فروشندگان و کارگزاران اجرایی صندوق برقرار کردند.

وی افزود: از همین رو، با موافقت معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به هریک از این خریداران 500 میلیون تومان جایزه توسعه فناوری اهدا شد.

معاون نوآوری و تجاریسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین ابراز کرد: مهمترین عامل توسعه اقتصاد دانش بنیان، عزم و اراده ملی برای ایجاد بازار برای محصولات دانش بنیان ساخت ایران است و هر اقدام موثری در این زمینه باید تقدیر شود.

چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاه ساخت ایران به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 5 تا 8 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور شرکت‌های دانش بنیان داخلی این حوزه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.