ستاد توسعه فناوری و دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دوره‌های ارتقاء دانش مدیریت بازرگانی را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، ستاد توسعه فناوری و دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی به منظور کاهش نرخ شکست کسب‌وکار و ارتقای مهارت‌های مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی دوره‌های ارتقاء دانش مدیریت بازرگانی را برگزار می‌کند.

این دوره‌ها در زمینه آگاهی و آشنایی با مسائل روزمره و اختصاصی شرکت در زمینه‌های مختلف مدیریتی توسط برنامه‌ریزی کوتاه و در عین حال جامعی از دوره‌های بازرگانی، اولین دوره از این مجموعه در سرفصل‌های ذیل برگزار می‌شود.

ستاد توسعه فناوری و دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی ایران دوره‌ های مذکور را برگزار می‌کند.

این دوره‌ها شامل تجارت بین‌الملل، مسائل گمرگی و مدیریت حمل و نقل، مدیریت مالی، امورمالیاتی، بازاریابی، مدیریت بازار و قیمت‌گذاری، مدیریت فروش داخلی، تدارکات داخلی، قوانینی برگزاری مناقصات و مزایدات و عقد قراردادهای بازرگانی، مدیریت خرید و سفارشات خارجی و مدیریت صادرات و فروش خارجی می‌شود.