بازار برپایی کنسرت‌ها در شب‌های ماه اردیبهشت داغِ داغ است و سالن‌های موسیقی در تهران پر از نوای موسیقی هستند. شاید بد نباشد، روزهای بهاری‌تان را با یک مکمل موسیقی همراه کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در این گزارش چند پیشنهاد از کنسرت‌هایی را که این روزها در حال برگزاری هستند، ارائه می‌کند.

اگر علاقه‌مند به موسیقی کلاسیک ایرانی هستید، ارکستر موسیقی ملی ایران قرار است پنج شب به رهبری لوریس چکناواریان در تهران روی صحنه برود. این اجرا از 15 تا 20 اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود و ساعت اجرا نیز 21:30 است.

تالار ایوان شمس 17 اردیبهشت‌ماه میزبان گروه موسیقی «پالس» است که قرار است قطعات آلبوم «من کی هستم؟» را به‌صورت زنده برای هواداران‌شان اجرا کنند. اجرا ساعت 18 برگزار می‌شود و بهای بلیت‌های آن هم 35 تا 65 هزار تومان اعلام شده است.

طرفداران «دنگ‌شو» هم می‌توانند 17 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد با این گروه دیدار کنند. در این اجرا که قرار است در دو سانس 18:15 و 21:45 برگزار شود، «دنگ‌شو» مجموعه‌ای از قطعات خاطره‌انگیز خود را اجرا خواهد کرد. بهای بلیت‌های این اجرا 35 تا 130 هزار تومان است.

«اسکارلت دهه 60» پرفورمنس و چیدمانی از موسیقی و ادبیات است. بخش ادبیات دراماتیک آن به‌عنوان نمایشنامه و اجرای مونولوگ‌هایی خواهد بود که در بخش‌هایی با موسیقی گروه «رام» پیوند می‌خورد. این اجرا 18 اردیبهشت ساعت 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد و سجاد افشاریان و عماد رام به نفع کوکان «مهرآفرین» در این سالن روی صحنه خواهند رفت. این کنسرت ساعت 21:30 روی صحنه خواهد رفت و بهای بلیت‌های آن 35 تا 120 هزار تومان است.

علاقه‌مندان به موسیقی تلفیقی هم که تعدادشان کم نیست، می‌توانند 19 اردیبهشت‌ماه اجرای «داماهی» را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی بشنوند. این اجرا با درک و دریافتی از موسیقی محلی جنوب روی صحنه می‌رود و ساعت اجرا هم 21:30 است. بهای بلیت‌های این اجرا از 35 تا 120 هزار تومان تعیین شده است.