سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شرکت های دولتی و هم چنین خصوصی حاضر در نمایشگاه به منظور مشاهده از آخرین دستاوردهای تلاشگران صنعت نفت بازدید کرد.


پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری یکشنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری
برای اطلاع از آخرین دستاوردهای تلاشگران صنعت نفت کشورمان و گفت وگو با فناوران و متخصصان این حوزه، از سالن‌های سازندگان و پیمانکاران بخش خصوصی و همچنین شرکت‌های دولتی بازدید کرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در غرفه های مختلف از جمله ستاد نانو معاونت علمی، توسعه و نوسازی صنایع گداختار، غرفه پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و هم چنین غرفه های سیستم اطلاعات مدیریت پروژه و چند شرکت تولیدی دانش بنیان حضور یافت و با متخصصان و فناوران آن، درباره فعالیت های آنان گفت وگو و توصیه های لازم در راستای پیشبرد اقتصاد دانش بنیان و فعالیت های فناورانه برای جلوگیری از خام فروشی را ارائه کرد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری کشور در این حوزه است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود. بیست و یکمین دوره این نمایشگاه از 16 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرده است و امروز 19 اردیبهشت ماه، به کار خود پایان می دهد.