دومین نشست بین‌المللی شبکه‌سازی نوآوری با هدف تبادل آخرین دستاوردها در حوزه‌های مختلف مدیریت نوآوری و انتقال فناوری 4و 5 خردادماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران و در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2016 برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،افتتاحیه دومین نشست بین المللی شبکه سازی نوآوری با هدف تبادل آخرین دستاوردها در حوزه های مختلف مدیریت نوآوری و انتقال فناوری چهارم خردادماه در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2016 برگزار می‌شود. در ادامه این نشست همچنین، چندین کارگاه‌ نیز برگزار خواهد شد.

 

سه شنبه 4 خرداد، نشست «نوآوری اجتماعی» ساعت 13:30 تا 15:30 با حضور سخنرانانی از کشورهای آمریکا، سوئیس و ایران و نشست «فناوری‌های انرژی زیست‌محیطی» با حضور دبیر ستاد انرژی‌های تجدید پذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سخنرانانی از کشورهای استرالیا، روسیه و ایران برگزار می‌شود.

در همین روز از ساعت 16 تا 18، نشست «سرمایه‌گذاری خطرپذیر و مدل‌های تأمین مالی همکاری‌های فناورانه» با حضور سخنرانانی از کشورهای سوئد، روسیه، لوکزامبورگ و ایران و نشست «مدیریت چرخه نوآوری در فناوری‌های نوظهور و هم‌گرا» با حضور رییس مرکز فناوری‌های هم‌گرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیر تحقیق و توسعه شرکت سیناژن برگزار خواهد شد.

 

چهارشنبه، 5 خرداد، ساعت 10 تا 12، نشست «همکاری‌های فناورانه و تحقیق و توسعه مشترک در شبکه‌های نوآوری» با حضور دبیر ستاد نانو معاونت علمی و سخنرانانی از کشورهای آلمان، چین و ایران و نشست «درس آموزه‌های ایجاد و راه‌اندازی شبکه‌های نوآور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» با حضور سخنرانانی از کشورهای فرانسه، ایرلند و ایران برگزار می‌شود.

در این روز ساعت 13:30 تا 15:30، نشست «مکانیسم‌ها و عوامل موفقیت در فرآیند اکتساب فناوری» با حضور سخنرانانی از کشورهای استرالیا، بلژیک و ایران و نشست «توسعه فناوری‌های نرم و نظام نوآوری صنایع فرهنگی» با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سخنرانان دیگری از کشور ایران و آلمان برگزار خواهد شد.

همچنین ساعت 16 تا 18 همین روز، نشست «الزامات اثربخشی در شبکه‌های نوآوری» با حضور سخنرانان کشورهای ایرلند، استرالیا و آلمان و سید فرهنگ فصیحی (دبیر نشست) همراه با مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

9 کارگاه آموزشی نیز با حضور اساتید بین‌المللی پیرامون این نشست‌ها با محورهای بازاریابی محصولات فناوری پیشرفته (های‌تک)، مدیریت سبد تکنولوژی، استراتژی نوآوری، مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت و انتقال تکنولوژی برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به وب سایت isti.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با آدرس ایمیل Forum@inotex.com ارتباط برقرار کنند.

دومین نشست بین‌المللی شبکه‌سازی نوآوری در حاشیه INOTEX 2016 با هدف تبادل آخرین دستاوردها در حوزه‌های مختلف مدیریت نوآوری و انتقال فناوری 4 و 5 خردادماه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه بین‌المللی تهران و توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی برگزار خواهد شد.