با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، صبح امروز نخستین جشنواره وکنگره ملی علوم وفناوری های سلولهای بنیادی وپزشکی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، نخستین جشنواره وکنگره ملی علوم وفناوری های سلولهای بنیادی وپزشکی صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و محمد فرهادی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مرکز همایش های بین المللی رایزن در تهران برگزار شد.

این رویداد که به همت معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری برپا شده است، روز های پنجشنبه و جمعه گذشته 30 و 31 اردیبهشت ماه، برنامه های آموزشی و کارگاهی خود را آغاز کرد و امروز نیز برگزیدگان خود را در بخش های مختلف شناخت.

این رویداد، طی سه روز برگزاری، بزرگترین مجمع فعالان حوزه سلول های  بنیادی کشور را گردهم آورده و طی آن، کارگاههای آموزشی در نقاط مختلف شهر تهران در سازمان های انتقال خون، رویان، بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی برگزار شده است که بالغ بر صدو هفتاد محقق و دانشجو در برنامه های این کارگاه ها ثبت نام کردند.

همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت ها و موسسات پژوهشی در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، در حاشیه این رویداد برپا شد و توجه علاقه مندان و فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.

نخستین جشنواره وکنگره ملی علوم و فناوری های سلولهای بنیادی وپزشکی از تاریخ 30 اردیبهشت ماه تا یکم خرداد ماه سال جاری به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط ستاد توسعه سلول های بنیادی و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در محل مجموعه همایش های بین المللی رازی برگزار شد.