افرادی که در حوزه کاروکسب صاحب تجربه هستند، معمولاً جملات و عباراتی را استفاده می‌کنند که در عین سادگی، نکات آموزشی قال توجهی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، برخی عبارات حاصل سال‌ها حضور در فضای رقابتی بازار است و به همین دلیل نباید به سادگی از کنار آنها گذشت.

1. شریل سندبرگ

رده سازمانی: مدیر ارشد اجرایی در فیس‌بوک

محل تحصیل: دانشگاه کالیفرنیا در برکلی

آموزه: استقامت خود را در مواجهه با سختی‌ها حفظ کنید.

نقل قول: زمانی که چالشی برای‌تان پیش می‌آید امیدوارم به خاطر داشته باشید که درون شما توانایی یادگیری و رشد وجود دارد. ما با میزان مشخصی از استقامت به دنیا نمی‌آییم. مانند یک ماهیچه، می‌توان آن را ساخت و در زمان نیاز به آن اتکا کرد. در این فرایند است که می‌فهمیم واقعاً چه کسی هستیم. ممکن است به بهترین نسخه خودمان تبدیل شویم.

2. بت بروک مارسینیاک

رده سازمانی: معاون ارشد سیاست‌گذاری عمومی در EY

محل تحصیل: کالج بوستون

آموزه: برای رسیدن به دنیایی بهتر برای همگان مذاکره کنید.

نقل قول: اینجا در بوستون همه در حال دویدن هستند تا از تغییرات عقب نمانند. از شما می‌خواهم قدری از سرعت خود بکاهید. از سرعت خود بکاهید و به هنری در حال مرگ به نام دیپلماسی فکر کنید.

3. استیو هاروی

رده سازمانی: کمدین و فعال رسانه‌ای

محل تحصیل: دانشگاه ایالتی آلاباما

آموزه: موفقیت، همه چیز نیست.

نقل قول: بین موفقیت و بزرگ شدن تفاوت وجود دارد. مدرک‌تان را می‌گیرید پس آدم موفقی هستید. تا اینجا فقط برای خودتان کاری کرده‌اید. آدم‌های بزرگ زندگی دیگران را تغییر می‌دهند. آنها نیازهای دیگران را در اولویت قرار می‌دهند. باید تغییردهنده زندگی‌ها باشیم.

4. اسکات کلی

رده سازمانی: فضانورد بازنشسته ناسا که روی هم رفته 520 روز در فضا بوده است.

محل تحصیل: دانشگاه هاوستون

آموزه: روی کاری که دارید، تمرکز کنید.

نقل قول: زمانی که در حال انجام کاری هستید، چه در فضا و چه در محل کارتان، باید مدام به خود یادآوری کنید که هیچ چیز مهم‌تری از آنچه اکنون در حال انجامش هستم، وجود ندارد.

5. وین چانگ

رده سازمانی: کارآفرین و مدیر استراتژی محصول در توئیتر

محل تحصیل: دانشگاه ماساچوست در امهرست

آموزه: اجازه نده دیگران مسیرت را برای تو تعریف کنند.

نقل قول: اجازه ندهید دیگران شما را در سیستم قوانین خود محصور کنند. آنها می‌خواهند شما را به آدمی معمولی تبدیل کنند. قوانین خود را داشته باشید و خودتان مسیرتان را تعریف کنید.