کمربند LumiDiet که توسط DoubleH از زیر مجموعه‌های شرکت Kict Born2Global ساخته شده محصولی پوشیدنی است که کاهش وزن بدون تلاش را امکان‌پذیر می‌کند. این کمربند رژیمی پوشیدنی با استفاده از فناوری نور LED (نور درمانی) سلول‌های چربی شکمی را شکسته و می‌سوزاند. برای کاهش وزن کافی است تا این کمربند دو بار در روز به مدت سی دقیقه پوشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،
در نور درمانی، نور با طول موج خاصی برای حل کردن چربی‌ها بکار گرفته می‌شود که در مرحلۀ بعدی این چربی‌ها از طریق لرزش سوزانده می‌شوند. این فرآیند ترشح لیپاز را افزایش می‌دهد. لیپاز کاتالیزوری است که به شکستن تری گلیسیرید به اسیدهای چرب و مولکول گلیسرول کمک می‌کند. نور درمانی اساساً انرژی میتوکندری یا نیروگاه بدن را برای سوزاندن چربی بیشتر فراهم می‌کند.

این کمربند رژیمی برای بهینه‌سازی بازدهی شامل دستورالعمل‌های گوناگون در انتخاب منبع نور، شدت نور، نحوۀ تابش و فرکانس نور است.

سازندۀ این دستگاه ادعا می‌کند با یک بار استفاده از درمان نوری، کاربر ۵۲ گرم چربی از دست می‌دهد. کمربند رژیمی می‌تواند در اطراف شکم، کمر، ران و بازوها استفاده شود.

می‌توانید برای آگاهی بیشتر به تارنمای Indiegogo مراجعه نمایید. کمربند رژیمی LumiDiet تنها در سه روز توانست به مبلغ هدف خود در کمپین جمع‌سپاری این تارنما دست یابد.