کنفرانس بینالمللی بازاریابی در صنایع دانشبنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری و با شرایط ویژه برای حضور شرکتهای دانشبنیان برگزار میشود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، کنفرانس بینالمللی بازاریابی در صنایع دانشبنیان با کمک اساتید مرتبط بازاریابی و سخنرانان برجسته خارجی با هدف توسعه صادرات شرکت های دانشبنیان برگزار میشود.
این کنفرانس توسط انجمن تحقیقات بازاریابی ایران، انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری ریاست جمهوری در۲۰ تیر ماه سال ۱۳۹۵ در سالن تلاش وزارت کار برگزار خواهد شد.
محورهای تعیین شده برای این کنفرانس شامل اهمیت پژوهش بازار در توسعه اقتصاد دانش بنیان، نقش پژوهشهای سندیکایی بعنوان راهکاری برای دستیابی به اطلاعات بازار با کاهش هزینهها، ارائه تجارب شرکتها در بازاریابی وکسب و کارهای دانش بنیان، پژوهشهای بازاریابی بین الملل و نقش آن در توسعه صادرات با محوریت صنایع دانش بنیان و تاثیر مطالعات بازار بر فرآیند توسعه محصول (از ایده تا بازار) می شود.
همچنین روش های تست ایده و نوآوری ها پیش از ورود به بازار و بازاریابی نوآوری ها پس از تست ایده و شناخت دیدگاه های مصرف کنندگان برای خلق ارزش و تعریف منافع کارکردی و احساسی بر اساس نوآوری های محصول از دیگر محورهای تعیین شده برای این کنفرانس عنوان شده است.
حضور شرکتهای دانش بنیان، کسب و کارهای فعال در پارکهای علم و فناوری، کارشناسان حوزه بین الملل و شرکتهای تحقیقات بازاریابی در این همایش ضمن ایجاد فرصت بهره مندی از تجارب مشاورین بین المللی در حوزه بازاریابی در توسعة اقتصاد دانش بنیان زمینه ساز توسعه صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان برای کشور خواهد بود.
شرکت های دانش بنیان مشمول 70 درصد تخفیف برای حضور در کنفرانس می شوند و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت http://imraconferences.ir/ مراجعه کنند.