کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکرات تجاری بین‌الملل با حمایت کریدور صادرات 7 مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکرات تجاری بین‌الملل با حمایت 70 درصدی هزینه ها توسط کریدور صادرات 7 مرداد برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش بنیان به منظور توسعه روابط تجاری خود در نمایشگاه‌های بین‌المللی و یا مذاکرات تجاری با شرکت‌های بین المللی لازم است اصول اساسی در مذاکرات بین المللی را رعایت کرده و در چهارچوب بین اصولی مذاکرات صحبت کنند در این راستا کریدور صادرات معاونت علمی اقدام به برگزاری این دوره کرده تاآگاهی مدیران بازرگانی شرکت‌ها را در این خصوص افزایش دهد.

گفتنی است، هدف از برگزاری این دوره آشنایی با اصول، فنون و هنر مذاکره و ایجاد مهارت‌های لازم برای ایفاء نقش موثر و هدفمند در مذاکرات بازرگانی و مدیریت جلسات در تعاملات بین المللی شرکت ها است.

مطالبی که در این کارگاه بررسی می‌شود شامل عناوینی همچون چگونه مذاکره کنیم؟ الزامات موفقیت در مذاکره،  بررسی مدل ارتباطی و نقش آن در مذاکره، نکات مهم قبل از جلسه مذاکره، دستور جلسه و  نکات اجرایی، ترکیب تیم مذاکره،  مدیریت زمان در جلسات،   آداب جلسات مذاکره، ارزش آفرینی در جلسات مذاکره، هنر سوال پرسیدن در جلسات مذاکره، هنر معرفی محصول در جلسات مذاکره، تکنیک های اختتام و به نتیجه رساندن مذاکره، چه چیزی را مذاکره کنیم؟ و  تحلیل فرایند آمادگی-مذاکره -قرارداد-اجرا است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کریدور خدمات صادرات معاونت علمی مراجعه نموده و یا به آدرس ثبت نام دوره به آدرس ذیل مراجعه نمایید: