مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت ایران از تامین و خرید ١٠ فروند هواپیمای ایرباس خبر داد و بر لزوم توسعه شتابان ناوگان هواپیمایی نفت ایران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، نوراله رضایی نیارکی با بیان این که شرکت هواپیمایی نفت ایران با توجه به قدمت و وجود توانمندیهای ذاتی مستعد توسعه ناوگان و افزایش هواپیماهای پیشرفته است، گفت: امسال درصدد هستیم با جذب سرمایه، هواپیماهای جدید را تامین و خریداری کنیم و با ایجاد زیرساختهای مناسب و افزایش پرواز های داخلی و خارجی سطح پاسخگویی و خدمات را افزایش دهیم.

وی گفت: اولویت پروازهای هواپیمایی نفت ایران به مناطق و جزایر نفتخیز جنوب با سهم ٨٠ درصدی از پروازهای روزانه است و بقیه در مسیرها و کریدورهای پروازی پرتردد کشور است.

نوراله رضایی نیارکی، عضو هیئت مدیره شرکت هواپیمایی نفت ایران خروج از فرسودگی، کاهش هزینه ها و افزایش عمر ناوگان را از راهبردهای مهم برای توسعه ناوگان و پروازهایی ایمن دانست و گفت: با ورورد هواپیماهای ایرباس در مجموع یک هزار و ٥٠٠ ظرفیت صندلی به ناوگان هواپیمایی نفت افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت ایران با بیان ای نکه در سالهای اخیر تلاشهای زیادی در زمینه توسعه صنعت حمل و نقل هوایی نفت انجام شده است، گفت:‌ شرکت ها و کشورهای مختلفی خواهان تعامل و همکاری برای افزایش مسیر پروازی با هواپیمایی نفت ایران هستند.