نخستین بازی رایانهای تخصصی در حوزۀ سبک زندگی اسلامی ایرانی توسط پارک علم وفناوری قم به بازار عرضه شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، بازی رایانهای ماجراجویانۀ «سفر جنجالی»، نخستین بازی رایانهای
تخصّصی در حوزۀ سبک زندگی اسلامی ایرانی توسط شرکت دانشبنیان رسانهگستر
بِنیسی مستقر در پارک علم و فناوری استان قم به بازار عرضه شد.
حجّت الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی، مدیرعامل شرکت دانشبنیان رسانهگستر بِنیسی، از آغاز عرضۀ این بازی فاخر و ارزشی خبر داد و گفت: "سفر جنجالی" عنوان رسمیترین بازی رایانهای تولیدشده به منظور معرّفی و نهادینهسازی شیوه و سبک اسلامی ایرانی و فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان است که داستان آن در یک تمدّن فرضی و بسیار زیبا روی میدهد، تمّدنی که از روستا و شهرهایی تشکیل شده و هر یک از آنها دارای اماکن متعدّدی هستند.
مدیر عامل این شرکت فناور در خصوص انگیزۀ ورودی به ساخت بازیهای رایانهای با محتوای ارزشی گفت: هماکنون در کشور نزدیک به 18 میلیون بازیباز (Gamer) داریم که قریب به 2 ساعت از شبانهروز را برای بازی وقت میگذارند و قاعدتا زمان این افراد در طول ماه با بازیهایی پر میشود که دشمنان اسلام و انقلاب آنها را به وجود آوردهاند و با توجّه به جذّابیّتهای فوقالعاده و تأثیرگذاری مخرّبی که این بازیها دارند، نیاز به حضور مجموعهای در این بخش بود که بتواند هم صاحب نوآوری باشد و هم بتواند کارهای با کیفیتی ارائه دهد.
گفتنی است؛ شرکت رسانه گستر بنیسی تاکنون موفّق به تولید و تهیّۀ 3 محصول با نامهای «عملیّات انهدام 1: نبرد فاو»، «عملیّات انهدام 2: نبرد خرّمشهر» و «سفر جنجالی» و دریافت جوایز و مقامهای استانی، ملّی و بینالمللی شده است و در پارک علم وفناوری استان قم استقرار دارد.
حجّت الاسلام و المسلمین حبیب داستانی بِنیسی، مدیرعامل شرکت دانشبنیان رسانهگستر بِنیسی، از آغاز عرضۀ این بازی فاخر و ارزشی خبر داد و گفت: "سفر جنجالی" عنوان رسمیترین بازی رایانهای تولیدشده به منظور معرّفی و نهادینهسازی شیوه و سبک اسلامی ایرانی و فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان است که داستان آن در یک تمدّن فرضی و بسیار زیبا روی میدهد، تمّدنی که از روستا و شهرهایی تشکیل شده و هر یک از آنها دارای اماکن متعدّدی هستند.
مدیر عامل این شرکت فناور در خصوص انگیزۀ ورودی به ساخت بازیهای رایانهای با محتوای ارزشی گفت: هماکنون در کشور نزدیک به 18 میلیون بازیباز (Gamer) داریم که قریب به 2 ساعت از شبانهروز را برای بازی وقت میگذارند و قاعدتا زمان این افراد در طول ماه با بازیهایی پر میشود که دشمنان اسلام و انقلاب آنها را به وجود آوردهاند و با توجّه به جذّابیّتهای فوقالعاده و تأثیرگذاری مخرّبی که این بازیها دارند، نیاز به حضور مجموعهای در این بخش بود که بتواند هم صاحب نوآوری باشد و هم بتواند کارهای با کیفیتی ارائه دهد.
گفتنی است؛ شرکت رسانه گستر بنیسی تاکنون موفّق به تولید و تهیّۀ 3 محصول با نامهای «عملیّات انهدام 1: نبرد فاو»، «عملیّات انهدام 2: نبرد خرّمشهر» و «سفر جنجالی» و دریافت جوایز و مقامهای استانی، ملّی و بینالمللی شده است و در پارک علم وفناوری استان قم استقرار دارد.