خواننده موسیقی پاپ ضمن تکذیب خبر ابتلا به سرطان حنجره از تلاش برای تولید تازه ترین آلبوم خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، فریدون آسرایی با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود  در عرصه موسیقی درباره حاشیه هایی که طی هفته های اخیر با آن مواجه بوده است اینگونه توضیح داد: متاسفانه چندی پیش برخی از رسانه ها در گفتگوهایی که با من داشتند به شکل غلوآمیزی از ابتلای من به بیماری سرطان حنجره خبر داده بودند که من در همین جا این موضوع را تکذیب می‌کنم و می‌گویم این دوستان کمی در انعکاس اخبار اغراق آمیز عمل کردند.

وی افزود: بنده چندی پیش به دلیل برخی از مشکلاتی که در صدا و حنجره خود احساس می کردم نزد پزشک رفتم و او نیز با توجه به علائمی که تشخیص داد به من گفت که اگر مراقب سلامتی نباشم ممکن است در مرحله نزدیک به سرطان قرار بگیرم اما ماجرا به یک بار در رسانه ها «یک کلاغ، چهل کلاغ» شد و طوری در رسانه نوشتند که بنده به بیماری سرطان مبتلا شدم و از این پس نمی توانم در کنسرت یا برنامه ای حضور داشته باشم.

این خواننده موسیقی پاپ بیان کرد: با توجه به توصیه پزشکان برای انجام یک عمل جراحی در ناحیه مری اقدامات لازم را انجام دادم که اصلا ارتباطی هم به سرطان حنجره نداشت و خوشبختانه همین مشکلی که در مری من ایجاد شده بود نیز مرتفع شد. اتفاقا همین چند روز پیش اجرای زنده ای داشتم و خدا را شکر احوال خوبی دارم همچنین برنامه ریزی هایی نیز برای برگزاری کنسرت دارم که به زودی جزییات آن اعلام خواهد شد.

آسرایی در پایان به ماجرای تولید تازه ترین آلبوم موسیقی خود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای تولید و ضبط جدیدترین آلبومم هستم که به زودی جزییات آن اعلام می شود البته به احتمال بسیار زیاد بهروز صفاریان در این اثر نیز در کنارم خواهم بود که امیدوارم این اثر نیز تجربه خوبی باشد.