سازمان صداوسیما به تازگی راه اندازی شبکه‌ای جدید را در دستور کار خود قرار داده است که قرار است در جهت تحقق اهداف مربوط به اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، این کانال تلویزیونی که در حال حاضر مراحل زیرساختی را سپری می‌کند، فقط به معرفی کالاها و تولیدات داخل کشور می‌پردازد.

🔶 هنوز نامی برای این شبکه تلویزیونی انتخاب نشده است. پیش از این کانال بازار مسئولیت معرفی کالاهای موجود در بازار و مراکز خرید را برعهده داشت که در دوران ریاست سرافراز منحل شد.

🔷با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از 80 هزار صنایع کوچک و متوسط کشور، نیمه فعال و یا تعطیل شده‌اند،در این شبکه حمایت از تولیدات داخلی و توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط انعکاس می‌یابد.