تهیه‌کننده مجموعه عروسکی «شکرستان» اعلام کرد که ساخت عروسک‌ها، موسیقی تیتراژ و آنونس‌ها تمام شده است و در چند روز آینده مرحله تولید آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، جواد فرحانی بیان اینکه فعلاً در مرحله پیش تولید هستیم و ساخت عروسک‌ها، موسیقی تیراژ و آنونس‌ها تمام شده است، اظهار کرد: در چند روز آینده مرحله تولید شروع می‌شود و به امید خدا تا قبل از مهر ماه پخش مجموعه عروسکی «شکرستان» آغاز می‌شود.

او با بیان این که اولین بار است که یک مجموعه انیمیشنی به مجموعه عروسکی تبدیل می‌شود، گفت: تلاشمان بر این است که این مجموعه بروز باشد و به موضوعات روز جامعه توجه کند. کار هنر این است که با جامعه و مردم و موضوعات روز جلو برود و ما هم قطعاً به این نکته توجه می‌کنیم.

فرحانی متذکر شد: لیست عوامل و صداپیشگان و راوی هنوز به صورت قطعی مشخص نشده‌ و جمع‌بندی نهایی هنوز صورت نگرفته است، ولی تا هفته آینده بصورت قطعی اعلام می‌شوند.  

تهیه‌کننده مجموعه عروسکی «شکرستان» همچنین در پاسخ به این پرسش که ایده تبدیل انیمشین شکرستان به مجموعه عروسکی از سمت چه کسی مطرح شد، اظهار کرد: مرکز صبا تصمیم گرفت این کار را انجام دهد. به هر حال این یک برند موفق و خوب در صداوسیما است که باید از آن استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، مجموعه عروسکی «شکرستان» به کارگردانی فواد صفاریان‌پور و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی در شبکه نسیم ساخته می‌شود. همچنین بزرگمهر حسین‌پور طراحی صحنه و دکورهای این مجموعه را بر عهده دارند.

انتهای پیام