الستی با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام شرکت در «دهمین همایش ملی نخبگان فردا»، گفت: متقاضیان تا پنجم مهرماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، آریا الستی؛ معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان اعلام خبر آغاز ثبت‌نامِ «دهمین همایش ملی نخبگان فردا»، گفت: مخاطبان این همایش همچون سال‌های پیش، مشمولان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان هستند.

وی افزود: با ارسال پیامک به مستعدان‌برتر از آنان برای ثبت‌نام در همایش دعوت شده است و تنها افرادی می‌توانند با ورود به سامانه ثبت‌نام خود را نهایی کنند که پیش از این پیامک دعوت بنیاد ملی نخبگان را دریافت کرده باشند.

الستی ادامه داد: علاوه بر بخش اصلی همایش، افراد در صورت تمایل به حضور در بازدیدهای طراحی‌شده که در سومین روز همایش انجام می‌شوند نیز باید جداگانه ثبت‌نام کنند که البته ثبت‌نام این بخش از بیستم شهریوماه آغاز می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: متقاضیان سخنرانی در محضر رهبرمعظم‌انقلاب و رئیس‌جمهور محترم نیز می‌توانند با بارگذاری متن سخنرانی و همچنین درخواست خود در سامانه، ثبت‌نام کنند.

الستی در پایان با اشاره زمان و نحوه ثبت‌نام متقاضیان گفت: افراد می‌توانند تا  5 مهرماه با مراجعه به سایت hamayesh.bmn.ir ثبت‌نام خود را نهایی کنند.