معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود، به منظور بازدید از چند شرکت دانش بنیان و همچنین حضور در اختتامیه نخستین دوره مسابقات استانی کارآفرینی فن‌آورد وارد استان همدان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری ظهر امروز به منظور بازدید از شرکت های دانش بنیان و دیدار با مسوولان استان همدان وارد شهر همدان شد و مورد استقبال استان‌دار ، مسئولان اجرایی و جمعی از محققان، پزوهشگران و فناوران این استان قرار گرفت.

ستاری، ضمن حضور در شرکت فناور «تلقیح ملکه زنبور عسل الوند» ازدستاوردهای این شرکت دیدار و با فناوران و پژوهشگران این شرکت فعال در فعالیت در زمینه اصلاح نژاد ملکه زنبورعسل و تلاقی ژنتیکی زنبور عسل گفت و گو می‌کند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری همچنین در ادامه سفر خود به استان همدان از دستاوردهای شرکت «بتون صنعت بریس» ، از شرکت‌های دانش بنیان فعال در صنعت حمل و نقل ریلی دیدن می‌کند.

همچنین شرکت در اختتامیه نخستین دوره مسابقات استانی کارآفرینی فن‌آورد، که با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان با هدف شناسایی نیازهای هر استان برگزار می‌شود، بخش پایانی سفر رییس بنیاد ملی نخبگان به این استان خواهد بود.

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، علی آقامحمدی رییس کمیسیون علمی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی، علی وطنی معاون توسعه فناوری، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و مجید کزازی رییس پارک علم و فناوری همدان، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری را در این سفر همراهی می‌کنند.